OKR و مدیریت عملکرد چابک

به منظور صرفه جویی در هزینه و وقت شما، شرکت مدیریت روشمند کارگاه هایی را به صورت آنلاین و حضوری تدارک دیده که در این کارگاه ها، منتورهای ما به صورت اختصاصی در طول دوره و پشتیبانی یک ماهه بعد از دوره کنار شما خواهند بود تا دوره آموزشی پربازده تری داشته باشید.  به همین منظور، کارشناسان ما بصورت تمام وقت پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود و دوره های عمومی و اختصاصی به درخواست شما قابل طراحی و اجرا می باشد.

کارگاه ها

استقرار گام به گام برنامه ریزی چابک به روش OKR در سازمان

مدرس:

مهندس عادل فیض: OKR coach، Agile coach، مشاور حوزه مدیریت استراتژیک، مشاور تحول دیجیتال

✅چابکی به معنای توانایی سازمان برای حس، درک، و پیش بینی سریع تغییرات موجود در محیط کاری است و یک سازمان چابک باید بتواند تغییرات محیطی را تشخیص داده و به آنها بعنوان عامل رشد و شکوفایی عکس العمل مناسب نشان دهد.

 

اطلاع رسانی رویدادهایبرگزار شده

رویدادهای برگزارشده

? وبینار “آیا جای برنامه های استراتژیک در کتابخانه ها است؟”

سخنرانان:

مهندس عادل فیض: مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریت روشمند _ دکتر عطاء اله هرندی: مدرس دانشگاه تهران و مشاور در حوزه استراتژی و سرمایه گذاری

تاریخ برگزاری رویداد وبینار:

سه شنبه ۱۴۰۰/۱/۱۷ ساعت ۲۰

با مشاهده ویدئوی این وبینار که در قالب یک برنامه کپ و گفت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شده است، به پاسخ این سوال ها خواهید رسید:

آیا می دانید بسیاری از برنامه های استراتژیک در تحقق اهداف خود نا توان هستند؟
تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط 70 درصد از برنامه های استراتژیک شکست می خورند و درعمل نمی توانند به اهداف مد نظر خود دست پیدا کنند. فکر می کنید چرا؟
آیا شما هم تاکنون برای سازمان و زندگی خود اهداف و برنامه های متعددی را طراحی کرده اید و در عمل ناکام بوده اید؟
موانع اجرای برنامه های استراتژیک چیست؟
چرا برنامه هایی که برای نوشتن آن ها زمان و هزینه بسیاری می شود در عمل موفق نیستند؟
چرا برنامه های استراتژیک در عمل تنبل و کند هستند؟
چگونه می بایست در محیط های پیچیده و متلاطم برنامه ریزی استراتژیک کرد و آن را عملیاتی کرد؟

نمایش بیشترShow less

سخنرانان:

مهندس عادل فیض: مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریت روشمند _ دکتر امیر حسین صبورطینت: مشاور و مدرس استراتژی HR و دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران

✅چابکی به معنای توانایی سازمان برای حس، درک، و پیش بینی سریع تغییرات موجود در محیط کاری است و چنین سازمانی باید بتواند تغییرات محیطی را تشخیص داده و به آنها بعنوان عامل رشد و شکوفایی نگاه کند.

✅ اخیرا وبینار برنامه ریزی چابک برگزار شد و مفاهیم و الگوهای سازمانهای چابک مورد بررسی قرار گرفت. دریافتیم که یکی از مولفه های چابکی، موضوعات مرتبط با منابع انسانی می باشد و بدون وجود مدل ذهنی حامی چابکی در نیروی انسانی و توسعه ارکان چابکی در سازوکارهای نظام منابع انسانی، یکی از موتورهای محرک و پیشران سازمان چابک را از دست داده ایم.

✅ در این گفتگوی لایو ، در خصوص مفهوم و عناصر چابکی در نظام مدیریت منابع انسانی سازمان و اینکه چگونه منابع انسانی می تواند در خدمت تحقق چابکی باشد گفتگو خواهیم کرد.

رویدادهای برگزار شده

? وبینار “نظام منابع انسانی در سازمان های چابک”

  • 00

    Day

  • 00

    Hour

  • 00

    Minute

  • 00

    Second