با نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر

ساده اما قدرتمند،

به اهدافت دست پیدا کن.

نرم افزار جاری سازی استراتژی پــویــنــتــر، ســرویــس ابــری بــرنــامــه ریــزی چابک به روش OKR بــرای ایــجــاد هـمـاهـنـگـی، تــمــرکــز و شــفــافــیــت بــیــشــتــر در ســازمــان

با نرم افزار OKR اهداف خود را به شیوه agile مدیریت کنید.

ویژگی های OKR

نرم افزار مدیریت استراتژی و ارزیابی عملکرد پوینتر مبتنی بر متدهای روز برنامه ریزی، جاری سازی استراتژی و مدیریت عملکرد است که امکان پایش همزمان میزان تحقق استراتژی و چشم اندازهای سازمان، تحقق اهداف و برنامه ها، رصد شاخص ها و ارزیابی میزان عملکرد دپارتمان ها و افراد را برای سازمان فراهم می آورد.
نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر ابزار برنامه ریزی چابک به روش OKR

بهترين ، ساده ترين و نخستین 

ابزارِ تنظیم، پیگیری و مدیریت استراتژی، اهداف، پروژه و اقدامات

برای دستیابی به بهترین نتایج در عملکرد سازمانها، شرکت ها و استارتاپها

ویژگی های نرم افزار پوینتر؟

ـــــــــــــ
برنامه ریزی در لحظه

شکست استراتژی

استراتژی شرکت با هر متدی تدوین شده باشد شما می توانید مطابق سند مدون تا لایه اقدامات، استراتژی خود را در نرم افزار ثبت و جهت اجرا آماده نمایید.

.

مدیریت اقدامات

ماژول اقدامات به کاربران و مدیران امکان می دهد تا علاوه بر تعریف اقدامات متصل به اهداف، اقداماتی مجزا برای افراد تعریف و پایش نمایند. تنظیم تاریخ اقدام و زیر اقدام، گزارش دقیق تری از فعالیت افراد ارائه خواهد نمود.
حفظ تاریخچه‌ همه چیز

مدیریت و پایش آنلاین اهداف

شفافیت در نقش ها و مسولیت ها به سازمان این امکان را می دهد که علاوه بر شکست استراتژی به اهداف میان مدت و کوتاه مدت و تخصیص آن به دپارتمان ها و افراد مختلف، میزان تحقق اهداف را رصد و ریسک های ممکن را مدیریت نماید.

داشبورد مدیریتی

داشبورد مدیریتی ابزاریست در دست مدیران سازمان تا در لحظه و به صورت آنلاین از وضعیت سازمان خود اطلاع داشته و گزارشات مورد نیاز خود را با فیلتر دلخواه اخذ نمایند.

Suitable for any organizational structure of any size

ایجاد تارگت میانی برای اهداف

اهداف بلند مدت معمولا میزان پیشرفت یکسانی در دوره های مختلف ندارند و لازم است که تارگت های میانی برای دوره های پایش هدف با واقع بینی انتخاب وعملکرد دوره بر اساس اعداددرست نمایش داده شود.   

گزارشات

علاوه بر گزارشاتی ارائه شده بر روی نر افزار کاربر قادر است گزارشات بر اساس سلیقه و نیاز خود طراحی نماید.

طرح بسته های قیمتی نرم افزار مدیریت استراتژیک

ـــــــــــــ

برنامه ریزی شخصی

نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر بهترین انتخاب برای افرادیست که با برنامه ریزی و هدف گذاری، سعی در  مدیریت و کنترل  آسان‌تر کارها دارند، شما در جاری سازی استراتژی، می‌توانید میان اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت تعادل برقرارکرده و کارها را بر اساس اهمیتی که برای‌تان دارند اولویت‌بندی کنید و عملکرد سازمان را بهبود ببخشید.

شرکت هـــــای کوچک و متوسط

نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر بهترین انتخاب برای شرکت های با سایز متوسط و کوچک است که برنامه ریزی چابک و مدیریت پروژه اهمیت ویژه ای برای آنها داشته  و در جاری سازی استراتژی خود از متدهای agile بهره می گیرند.
ما علاوه بر همراهی در برنامه ریزی، در جاری سازی استراتژی نیز کنارتان خواهیم بود.

سازمان های بزرگ

نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر برای خدمت به سازمان های بزرگی که نیازمند همراستایی بدنه سازمان در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز ها هستند. هر کجای دنیا که هستید با یک کلیک از عملکرد سازمان خود مطلع شوید. جاری سازی استراتژی، دیگر سخت و ناممکن نخواهد بود.

سرور اختصاصی یا نصب

نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر، مناسب برای سازمان هایی که دارای محرمانگی اطلاعات می باشند و تمایل دارند که مدیریت استراتژیک و مدیریت پروژه های خود را با اطمینان کامل بر روی پلتفرم خود و بر روی سرورهای داخلی خود سازمان انجام دهنداین سرویس بر روی سرورهای سازمان قابل نصب می باشد.

بسته های خدمات مشاوره و جاری سازی استراتژی به روش OKR

ـــــــــــــ 

مشاوره

در این روش با فرض اینکه شرکت در مراحل اولیه ایجاد نظام برنامه ریزی یا ایجاد تحول در نظام برنامه ریزی قرار دارد. مشاور، خود نقش واحد برنامه ریزی و مدیریت پروژه را برای یک دوره بر عهده می گیرد و به تعامل با کلیه بخش ها می پردازد. در طول دوره نفرات برنامه ریزی با کمک کارفرما جذب  یا انتخاب شده و در حین اجرا آموزش داده خواهند شد. نهایتا پس از طی یک دوره اجرای نظام برنامه ریزی چابک با استفاده از نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر و شکل گیری دپارتمان مربوطه و استقرار نظام برنامه ریزی چابک، کار جاری سازی استراتژِی به کارفرما محول می گردد.

مشاوره-آموزش

 کار تعیین اولویت ها و اهداف سازمان و اهداف دپارتمان ها توسط مشاور در حین اجرا به افراد معرفی شده از طرف سازمان آموزش داده می شود و تعیین اولویت ها و راهبری استراتژی در تعامل با مدیران و کارشناسان سازمان و با استفاده ازپلتفرم مدیریت استراتژیک پوینتر انجام می شود. نهایتا خروجی های خدمات مشاوره، برای اجرا در اختیار کارشناسان برنامه ریزی قرار می گیرد. دانش سازمانی مرتبط با برنامه ریزی و اهداف در جلسات مداوم گفتگوی سازمانی شکل می گیرد. نهایتا این دپارتمان برنامه ریزی است که متولی هدف گذاری استقرار نظام برنامه ریزی است.

آموزش

کمک به استقرار برنامه ریزی چابک از طریق ارائه آموزش های کاربردی به کارشناسان معرفی شده از سمت سازمان انجام می گیرد. اجرای اثربخش این روش مستلزم وجود کارشناسان اجرایی برای راهبری و استقرار نظام برنامه ریزی می باشد. جاری سازی استراتژی و هدف گذاری در این مدل نیز همراه  آموزش  و گزارش دهی پیشرفته با استفاده از نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر صورت می پذیرد. در نهایت مدل OKR یک دوره به صورت کامل در سازمان اجرا گردیده و کارشناسان سازمان توانایی اجرای مجدد آن را کسب کرده اند.

مشاوره آنلاین ساعتی

در این روش فرض بر این است  که سازمان از روش برنامه ریزی چابک استفاده می کند یا در حال راه اندازی نظام چابکیست. در این روش مشاوره به صورت آنلاین و بیشتر برای افزایش آگاهی و راهنمایی در خصوص نحوه اجرای درست برنامه ریزی چابک و جلوگیری از انحراف از مسیر و بروز اشتباهات رایج در برنامه ریزی چابک است. در این مدل آموزش، پایش و پیگیری و جاری سازی استراتژی و مدیریت پروژه ها  با استفاده از نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر انجام می گیرد.

عملکرد نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر

      ـــــــــــــ         

کار با نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر بسیار ساده است، سازمان شما تنها با طی یک فرایند 5 مرحله ای،  به شیوه ای خروجی محور عمل خواهد کرد و اجرای استراتژی در سازمان به نتایج شگفت انگیز منجر خواهد شد. 

  • سادگی
  • سرعت
  • تعامل آسان
نرم افزار مدیریت استراتژیک پوینتر
نرم افزار مدیریت استراتژی
1

بـــــرنـــــامـــــه ریـــــزی و تــــعــــیــــیــــن اهـــــدافــــ

برنامه ریزی براساس اهداف استراتژیک و اولویت های سازمان برای ارزیابی واحد سازمانی و واحدهای زیرمجموعه صورت می پذیرد و اهداف در سطوح سازمانی، دپارتمان و فردی براساس درجه اهمیت تعریف می شوند.
2

کمک به سازمان برای شکستن اهداف کلان به نتایج کلیدی

با شکستن اهداف سازمان به اهداف کوچک تر و نتایج کلیدی آنها، می‌توان به طور دقیق و ساختار یافته اقدامات عملیاتی را برای تیم ها، ادارات و افراد، تعریف و تنظیم نمود.
3

تـعـیـیـن اقـدامـات و فـعـالـیـت هـا و پـیـگـیـری آنـها

برای دستیابی به اهداف و نتایج کلیدی، مجموعه ای از اقدامات مشخص و قابل اندازه گیری که عبارتند از برنامه ها و فعالیت ها تعیین می شوند. در این راستا تلاش هایی که در سازمان اتفاق می افتد، متمرکز می شوند و نظم فکری در سازمان شکل می گیرد که با این وجود پیگیری اقدامات به سرعت انجام می شود.
4

هدف گذاری کمی و اندازه گیری وضعیت نتایج کلیدی

وارد کردن پایش و عملکرد در بخش های مختلف سازمان در کمترین زمان ممکن، سبب کنترل و نظارت همه جانبه بر فعالیت ها و عملکرد افراد سازمان می شود.
5

آگاهی از میزان تحقق اهداف با دسترسی ساده و سریع به گزارشات دقیق

سنجش میزان تحقق فعالیت‌ها و بررسی میزان پیشرفت هر فعالیت در بازه های زمانی مشخص (روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، سالانه) برای ارزیابی میزان اثر بخشی و موفقیت در جهت رسیدن به اهداف، تنظیم می شود.

عضویت در خبرنامه

در خبرنامه ما عضو شوید تا در آخرین اخبار دنیای استراتژی به روز باشید. بهترین نرم افزار مدیریت استراتژیک را از ما بخواهید.