استفاده از OKR برای تحول دیجیتال در سازمان

همانطور که مناظر دیجیتالی و اقتصادی در حال تحول و تغییر هستند، قابلیت مدیران ارشد اطلاعات (CIO) و رهبران فناوری برای موفقیت یک شرکت در تحول دیجیتال بیش از هر زمان دیگری حیاتی هستند. در واقع، 77 درصد از CIOها می گویند که نقش آنها با توجه به مسائل اقتصادی فعلی افزایش یافته است .

به عنوان یک CIO یا رهبر فناوری، شما در اتصال بخش‌های مختلف سازمان نقش اساسی دارید. شما شکاف بین عملیات روزانه و فناوری‌های نوظهور و اغلب مخرب را پر می‌کنید – هدایت نوآوری، مدیریت افزایش داده‌ها، و تسهیل یکپارچه‌سازی برای چابکی، سازگاری و رشد.

اینجاست که مدل عملیاتی مدرن، اهداف و نتایج کلیدی (OKR) و نرم‌افزار OKR می‌توانند به شما برتری دهند.  

مدل عملیاتی مدرن، سازمان ها را برای غلبه بر چالش ها و دستیابی به موفقیت با همسویی اولویت ها با اهداف، ترویج شفافیت و پرورش فرهنگ متمرکز بر نتیجه توانمند می سازد. با نرم‌افزار OKR و OKR، سازمان‌ها می‌توانند اهداف بلندپروازانه را تعیین کنند، همسویی را افزایش دهند ، و بهبود مستمر را برای نوآوری مداوم سرلوحه خود قرار دهند.

در این مقاله، پتانسیل تحول‌آفرین OKR و نرم‌افزار OKR را برای CIOها و رهبران فناوری مانند شما مورد بحث قرار خواهیم داد. برای کمک به نحوه عملکرد آنها در عمل، ما با استفاده از مطالعات موردی واقعی و مثال‌های OKR از تئوری فراتر خواهیم رفت.

چالش های اصلی مدیران ارشد فناوری و رهبران فناوری

به عنوان یک رهبر باتجربه، بدون شک با حجم وسیعی از چالش های غیرمنتظره روبرو شده اید. با این حال، سه چالش متمایز باعث اختلال در جریان عملیات روزانه شما می شود. این موارد عبارتند از:

اطمینان از تمرکز مداوم بر تحول دیجیتال

در عصر پر سرعت دیجیتال امروز، سازمان‌هایی که از تحول دیجیتال غفلت می‌کنند ، در خطر محو شدن در ناکجاآباد هستند. تاخیر در همگام شدن می تواند منجر به نتایج منفی معروف به گلوله برفی شود: ناتوانی در برآورده کردن انتظارات مشتری و ایجاد رضایت مشتری، از دست دادن سهم بازار، و مقابله با ناکارآمدی های عملیاتی و سیستم های قدیمی که دیگر نیازهای بازار را برآورده نمی کنند.

بنابراین، تعهد پایدار به تحول دیجیتال برای رشد، رقابت و پایداری بلندمدت ضروری است. اهمیت این موضوع در اولویت‌های کسب‌وکار فعلی منعکس شده است – یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که از سال 2020، تحول دیجیتال به عنوان اولویت اصلی برای ابتکارات فناوری اطلاعات در بین شرکت‌های جهانی مطرح شده است.

در حالی که محدودیت های منابع و عدم قطعیت مداوم تمرکز بر تحول دیجیتال را دشوار می کند، سه مانع اصلی تاکید بر تحول دیجیتال را به طور جدی چالش برانگیز می کند. این موارد عبارتند از:

  • عدم وضوح و سرعت پایین در نوآوری
  • شیوه های ناکافی و ناکارامد مدیریت تغییر
  • همراستایی عملکردی پایین

عدم وضوح و سرعت پایین در نوآوری 

فناوری‌های دیجیتالی در حال ظهور و ابزارهای دیجیتال هر چند ماه یکبار هنجارهای موجود را متحول می‌کنند و باعث ایجاد عدم اطمینان و فقدان جهت اثبات شده می‌شوند. بدون یک چشم انداز استراتژیک یکپارچه در مورد آنچه که باید انجام شود و زمان انجام آن، تیم ها ممکن است در جهت های مختلف حرکت کنند و منجر به ناکارآمدی و تمرکز بر اولویت های متضاد شوند. این امر مستلزم یک رویکرد هدف گذاری عملی و استراتژیک است که می تواند به شما کمک کند تا در محیط های ناپایدار بازار پیوسته در حال تغییر در مسیر درست حرکت کنید.

شیوه های ناکافی و ناکارامد مدیریت تغییر

شیوه های ضعیف مدیریت تغییر مانع از پیشرفت در ابتکارات تحول دیجیتال می شود. این به معنای مقاومت کارمندان در برابر تغییر است و کسب حمایت، خرید و مهارت برای حفظ تمرکز مداوم و طولانی مدت بر تحول دیجیتال را دشوار می کند. برای غلبه بر این امر، شما باید یک مدلی از متدهای تغییر را تقویت کنید که به طور فعال کارکنان را درگیر کند و آنها را به آموزش، منابع و ابزار لازم برای مشارکت مؤثر مجهز کند.

همراستایی عملکردی پایین 

زمانی که تیم ها هماهنگی نداشته باشند، همکاری ضعیف و اجرای ابتکارات دیجیتالی از هم گسسته می شود. ناسازگاری در پذیرش شیوه‌های تحول دیجیتال در میان دپارتمان ها و بخش‌ها، توانایی سازمان را برای استفاده از پتانسیل خود در حوزه دیجیتال کاهش می‌دهد. تقویت همسویی متقابل عملکردی مستلزم یک رویکرد یکپارچه برای اجرای استراتژی، تضمین کار منسجم و همسویی در بین واحدهای مختلف کاریست.

  • . ایجاد تعادل بین اولویت ها و مدیریت نقشه راه فنی

 

ایجاد تعادل بین اولویت ها و مدیریت نقشه راه فنی می تواند مانند راه رفتن روی طناب باشد. همانطور که نیازمندی های رقابتی برای جلب توجه مبارزه می کنند، تشخیص در تعیین اینکه کدام پروژه ها و ابتکارات حیاتی تر هستند، بسیار مهم می شود.

نکته کلیدی در یافتن تعادل بین پرداختن به نیازهای فوری و نظارت بر پیشرفت‌های فناوری آینده نهفته است. این امر مستلزم یک ذهنیت رویایی است که بتواند به طور دقیق فناوری هایی را با مهم ترین پتانسیل شناسایی کند، در حالی که اطمینان حاصل شود که نقشه راه با تغییر نیازهای کسب و کار سازگار است.

این عوامل اغلب باعث چالش ایجاد تعادل بین اولویت ها و مدیریت نقشه راه فنی می شوند

  • همکاری بین بخشی ضعیف
  • عدم مسولیت پذیری و پاسخ گویی
  •  نیازهای کسب و کار پویا
  • جلوتر ماندن از تغییرات تکنولوژیک
  1. همکاری بین بخشی ضعیف

هنگامی که ارتباطات و همکاری بین بخشی ضعیف باشد، اولویت ها، اهداف و وظایف ممکن است با هم هماهنگ نباشند و منجر به درگیری کارکنان شود . این باعث ایجاد یک محیط پر هرج و مرج خواهد بود که در آن اولویت های متناقض، تلاش های مضاعف و منابع هدر رفته به یک هنجار تبدیل می شوند. اطلاعات مهم، مانند چالش‌ها و فرصت‌های در حال ظهور، ممکن است شکاف‌ها را بزرگتر و ادامه مسیر را سخت‌تر کنند. راه حل شامل ابزارهای مشارکتی، معیارهای مشترک و فرهنگ شفافیت است.

  1. عدم مسولیت پذیری و پاسخگویی

بدون مسولیت پذیری و شفافیت در نقش ها، اولویت ها و اهداف، اجرای موثر پروژه مانند یک نبرد دشوار است – پروژه ها برای پیشی گرفتن از هم تلاش می کنند. ردیابی پیشرفت و اندازه‌گیری نتایج نامشخص می‌شود و بر تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارد و در عین حال احتمال تأخیر، بی نظمی و وظایف ناقص را افزایش می‌دهد. برای ایجاد مسئولیت پذیری، باید مالکیت اهداف و پروژه ها را به افراد تعیین شده واگذار کنید و از پاسخگویی در پیشرفت پروژه اطمینان حاصل کنید.

  1. نیازهای کسب و کار پویا

تحقق اولویت‌ها و الزامات فنی در حال تحول در چشم‌انداز یک کسب‌وکار در نوسان می‌تواند سخت باشد. پیشروی مستلزم رویکردی منعطف و انطباقی برای پرداختن به چالش‌های پویا و شناسایی و انجام مؤثر فرصت‌های نوظهور است. برای اینکه کسب و کار خود را در مسیر درست نگه دارید، باید به طور مستمر ابتکارات را مجددا ارزیابی و اولویت بندی کنید – آنها باید با نیازهای داخلی و خارجی هماهنگ باشند و در عین حال از منابع موجود استفاده کنید.

  1. جلوتر ماندن از تغییرات تکنولوژیک

همگامی با پیشرفت های تکنولوژیکی یک فرآیند مداوم تخصیص منابع، کسب دانش و ارتباط با کارشناسان صنعت است. بخشی از رهبر فناوری بودن شامل سرمایه گذاری در یادگیری، تعامل با رهبران فکری و بروز ماندن در روندهای در حال ظهور است. صنایع با سرعت رعد و برق در حال پیشرفت هستند و سازمان ها را مجبور می کند سرعت نوآوری را تسریع کنند. بنابراین، تعیین اولویت ها به صورت مستمر برای بهبود عملکرد و افزایش رشد، استراتژیک است.

رهبران فناوری باید با در نظر گرفتن عواملی مانند ثبات، امنیت و همسویی با چشم انداز، در ارزیابی، ادغام و مدیریت فناوری‌های جدید تسهیل گر باشند. این تناسب یکپارچه با سیستم های موجود را تضمین می کند.

سه عامل معمولاً پیشی گرفتن از تغییرات تکنولوژیکی را دشوار می کند:

  •  چابکی محدود
  • نیازهای داده ای و رویکردهای به سرعت در حال تحول
  • داده‌های مخفی، پشته فناوری ناهمگن و محدودیت‌های سازگاری سیستم
چابکی محدود

واکنش سریع به روندهای نوظهور و تغییرات بازار می تواند بدون چابکی سازمانی به یک مانع اساسی تبدیل شود. شناسایی، ارزیابی و اجرای فناوری های جدید کند می شود و باعث تاخیر در ضرباهنگ می شود. برای غلبه بر این امر، باید چابکی سازمانی را بپذیرید، جایی که تیم‌ها در طول تصمیم‌گیری با نیازهای تجاری و بازار سازگار می‌شوند.

تحول دیجیتال، تغیر، تحول، چابکی سازمان، فناوری اطلاعات

نیازهای داده ای و رویکردهای به سرعت در حال تحول

نیازهای در حال تغییر داده و بینش مستلزم بهبود جمع آوری، تجزیه و تحلیل و استفاده از داده های دیجیتال است. از آنجایی که داده ها به طور فزاینده ای فراوان و پیچیده می شوند، به روز بودن در مورد بهترین شیوه های مدیریت داده نیز بسیار مهم است. این می‌تواند شامل استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها و فناوری هوش مصنوعی برای پردازش در زمان واقعی و بینش‌های عملی باشد و تصمیم‌گیری آگاهانه را بر اساس آخرین روندها تقویت کند.

داده‌های مخفی، پشته فناوری ناهمگن و محدودیت‌های سازگاری سیستم

داده‌های مخفی، فن‌آوری‌های ناسازگار و سازگاری محدود سیستم مانع ارتباط و همکاری کارآمد در بخش‌ها و سیستم‌ها می‌شوند. این بر توانایی شما برای استفاده از رویکردهای مبتنی بر داده تأثیر می گذارد، که منجر به ایجاد چشم اندازهای داده های تکه تکه، فرآیندهای اضافی و مشکلات در پیاده سازی فناوری ها می شود. برای رفع این مشکل، ادغام داده ها را اولویت بندی کنید، زیرساخت های فناوری خود را ساده کنید، و پیاده سازی و مدیریت فناوری را برای سازگاری و همکاری یکپارچه بهینه کنید.

مایکل کارلین:

“سرعت تغییر بسیار بالاست، برندگان کسانی هستند که می توانند آن را درک کنند و در سریع ترین زمان خود وفق دهند. این کار همیشه راحت نیست، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است که  IT  خلاق و آزاد باشد.

نیاز به یک چارچوب فراگیر

چالش‌های تمرکز مداوم بر تحول دیجیتال، ایجاد تعادل بین اولویت‌ها و مدیریت نقشه راه فنی، و جلوتر ماندن از تغییرات فن‌آوری نیازمند یک چارچوب عملیاتی جامع و خودپایدار است.

این چارچوب باید به شما در غلبه بر مشکلات خود به عنوان یک رهبر فناوری با ارائه قابلیت‌های زیر کمک کند:

  • چابکی و انعطاف پذیری : ارتقای سازگاری و توانمندسازی مدیریت تغییر موثر برای پاسخگویی به پویایی های داخلی و خارجی کسب و کار
  • تمرکز و مسئولیت پذیری : حفظ اهداف سطح بالا در خط مقدم ذهن همه، تبدیل آنها به اهداف فردی یا تیمی، معیارها و نتایج برای تقویت تعامل فعال
  • همسویی و همکاری : ایجاد یک جبهه متحد با اهداف مشترک و درک مشترک از وظایف و پیشرفت، حصول اطمینان از اینکه افراد و تیم ها در جهت یک چشم انداز جمعی کار می کنند.
  • مدیریت داده و سازگاری سیستم : فراهم کردن ابزارها و زیرساخت ها برای استفاده از داده های کسب و کار شما به عنوان یک دارایی استراتژیک، با شیوه های مدیریت داده به خوبی سازماندهی شده و پشته فناوری که تغییرات را ساده می کند.

براد استروک، CIO، پی پال:

تکنولوژی برای دهه‌ها شرکت‌ها را متحول کرده است، اما جایی که در گذشته ممکن بود تغییر محدود به یک بخش باشد، اکنون  شاید لازم است که کل مدل کسب‌وکار آنها را تغییر دهیم. این مفهوم عموما شامل زیر مجموعه ای از صنایع بود، اما اکنون بیشتر صنایع را شامل می شود.

مدل عملیاتی مدرن

یکی از این چارچوب های جامع، مدل چابک برنامه ریزی است که توسط OKR ها عملیاتی شده است. این مدل اصول و شیوه‌هایی را در بر می‌گیرد که برای مقابله با چالش‌هایی که دنیای به‌سرعت در حال تغییر ما ایجاد می‌کند و نیازمند تغییر فرهنگی در سازمان شما است، طراحی شده است.

مدل عملیاتی مدرن بر اساس باورهای زیر ساخته شده است:

  • اولویت های تیم باید به اهداف اصلی مرتبط باشد
  • تصمیم گیری باید غیرمتمرکز باشد
  • سازمان ها باید شفاف و قابل اعتماد باشند
  • کسب و کار باید بر نتیجه متمرکز باشد
  • تیم ها باید سریع و چابک باشند
  • حلقه های بازخورد باید فشرده و پیوسته فعال شوند

این چارچوب کل نگر شامل پنج جزء است:

  1. تعیین مقصد : یک ماموریت ، چشم انداز، ارزش ها و استراتژی مشترک برای تقویت انسجام، اعتماد، انعطاف پذیری و تمرکز ایجاد کنید.
  2. کسب و کار را متحول کنید : با تنظیم OKR های جاه طلبانه که تیم ها را هم تراز می کند، چابکی ایجاد می کند، تعامل را افزایش می دهد، پیشرفت قابل اندازه گیری را امکان پذیر می کند و اجرای استراتژی را هدایت می کند، کسب و کار خود را متحول کنید.
  3. راه اندازی پایش مداوم وضعیت کسب و کار : از OKR و KPI برای ردیابی پیشرفت و تسهیل تصمیم گیری مبتنی بر داده استفاده کنید
  4. کار را انجام دهید : فرهنگ مسئولیت پذیری، همکاری، ارتباطات، یادگیری مستمر و بازخورد را تقویت کنید، جایی که کارکنان بر اساس شایستگی ها و ارزش ها پاداش می گیرند.
  5. ارزیابی و تطبیق : داشبوردهای نظارت بر کسب و کار را برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها به کار بگیرید، که به شما امکان می‌دهد عملکرد را ارزیابی کنید، استراتژی را تطبیق دهید، به چالش‌ها رسیدگی کنید و کارایی را افزایش دهید.

OKR  ها چارچوبی که مدل عملیاتی مدرن را اجرا می کند

بیایید عمیق‌تر به موتور مدل عملیاتی مدرن OKRها بپردازیم. به عنوان یک روش تعیین هدف ، OKR ها داده های کمی را از طریق نتایج کلیدی و ارزیابی های مطمئن، و رویکردهای کمی را از طریق بررسی ها و گذشته نگری ارائه می دهند. به این ترتیب، به سازمان‌های خود اجازه می‌دهید تا از مزایایی مانند:

  • ایجاد اهداف بلندپروازانه که الهام بخش عظمت است
  • همسویی تراز عمودی و افقی
  • افزایش کارایی و تعامل با تمرکز بر موارد مهم و اولویت دار
  • پرورش فرهنگ کاری که برای نتایج ارزش قائل است
  • تسهیل بهبود مستمر
  • پرورش دانش از طریق بینش و آینده نگری ارزشمند

حل چالش های حیاتی با نرم افزار OKR و  OKR

با توجه به این مزایا، OKR ها راه حلی قدرتمند برای تعیین اولویت ها، تحقق نقشه راه فنی، ماندن در صدر روندهای نوظهور فناوری و ایجاد تحول دیجیتال هستند.

انقلاب OKR اینجاست و جهانی است. از استارت‌آپ‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ در سراسر مرزها و بخش‌های تجاری، روش OKR ریشه دوانده است.
– گزارش وضعیت جهانی OKRها

با این حال، پیاده‌سازی OKR با استفاده از ابزارهای ثابت و قدیمی مانند گوگل شیت ، اکسل، Word یا ارائه‌های پاورپوینت ایده‌آل نیست. اینها فاقد قابلیت‌های پویا، ردیابی بلادرنگ، مقیاس‌پذیری، قابلیت‌های همکاری، و بینش‌های مبتنی بر داده برای موثر و پایدار کردن اجرای OKR هستند. در واقع، اخیرا گزارشی استفاده از نرم‌افزار OKR را به‌عنوان بهترین روش که سازمان‌های با عملکرد برتر تجربه شده در OKR را از همتایان کم‌تجربه خود با عملکرد استراتژیک پایین‌تر متمایز می‌کند، تصدیق کرد.

در این بخش، بررسی خواهیم کرد که چگونه OKR ها، در کنار نرم افزار OKR ، می توانند به شما در غلبه بر چالش های اصلی خود با پرورش قابلیت های زیر کمک کنند:

  •  چابکی و انعطاف پذیری
  •  تمرکز و مسئولیت پذیری
  • همسویی و مشارکت
  • مدیریت داده ها و سازگاری سیستم
چابکی و انعطاف پذیری

چارچوب OKR به شما این امکان را می دهد که اهداف واضح و قابل اندازه گیری را تعیین کنید که به طور یکپارچه با چشم انداز کسب و کار در حال تحول شما سازگار باشند. این بهبود مستمر را از طریق حلقه‌های بازخورد ترویج می‌کند و به شما کمک می‌کند تا با تقویت چابکی خود در فناوری جلوتر بمانید. علاوه بر این، OKRها شیوه‌های مدیریت تغییر مؤثر را در عملیات روزانه شما تعبیه می‌کنند و اطمینان می‌دهند که سازمان شما می‌تواند نیازهای پویا را برآورده کند و با سرعت نوآوری همراه شود.

62 درصد از افراد OKR خود را در توانایی چابکی و سازگاری عالی ارزیابی می کنند – 62 برابر بیشتر از مبتدیان  OKR
– گزارش وضعیت جهانی OKRها

برای به حداکثر رساندن چابکی و انعطاف پذیری خود، به قابلیت های خاصی نیاز دارید که در نرم افزار OKR یافت می شود. نرم‌افزار OKR که برای مدیریت حجم زیادی از داده‌های پویا و وابستگی‌های متقابل طراحی شده است، مشکلاتی مانند به‌روزرسانی داده‌ها، پیگیری پیشرفت و گزارش‌دهی را برطرف می‌کند. نه تنها با خودکار کردن این کارها در زمان گرانبهای خود صرفه جویی می کنید، بلکه مطمئن خواهید شد که داده های فعلی به چابکی در دسترس شما هستند. دسترسی به این پیشرفت در زمان واقعی در اهداف استراتژیک به معنای تصمیم گیری های سریع تر مبتنی بر داده، زمان کوتاه تر ارائه به بازار و افزایش سرعت نوآوری است.

مزیت دیگر نرم افزار OKR نقش آن به عنوان یک پلتفرم متمرکز برای مدیریت OKR ها است. قابلیت‌هایی مانند OKR‌های مشترک، به‌روزرسانی‌های نتایج کلیدی ، وضعیت OKR، و اطمینان در رتبه‌بندی دستاوردها تضمین می‌کنند که شفافیت و ارتباط در مورد تغییرات می‌تواند یکپارچه انجام شود. اگر هرچه سریعتر همه را در مورد تغییرها آگاه کنید، تیم ها راحت تر می توانند خطرات را شناسایی کنند، تطبیق دهند و تلاش های خود را دوباره تنظیم کنند تا اطمینان حاصل شود که همه در جهت اهداف به روز شده کار می کنند.

بررسی‌های منظم و رصد پیشرفت جزیی از متدولوژی OKR و قابلیت‌های اصلی نرم‌افزار OKR است. به روز رسانی های مداوم با سیستم داخلی خود برای یادآوری به روز رسانی، نظارت بر پیشرفت هدف و ارزیابی عملکرد تیم، فرهنگ مسئولیت پذیری را تقویت می کند. با استفاده از قابلیت اندازه‌گیری نتایج کلیدی، OKRها افراد و تیم‌ها را مسئول اهدافشان می‌دانند و حس مالکیت و تعهد قوی ایجاد می‌کنند.

OKR ها راهی عالی برای افزایش چابکی، تمرکز و مسئولیت پذیری در تیم های فنی و سازمان شما هستند. با برجسته کردن اولویت‌های کلیدی، OKRها شفافیت را برای پیشرفت به ارمغان می‌آورند و سردرگمی را در طول تغییرات مداوم بازار از بین می‌برند. آنها یک جهت استراتژیک روشن برای سازمان شما ارائه می دهند و تضمین می کنند که همه مالکیت OKR های خود را به دست می گیرند. این مسئولیت جمعی کل تیم را سازنده نگه می‌دارد و در جهت اهداف کوتاه‌مدت قابل انطباق تحت تأثیر پویایی بازار و اهداف بلندمدت مبتنی بر مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت کار می‌کند.

OKR ها رویکردی متریک دارند و همه را در تعقیب اهداف مشترک متحد می کند. آنها به ارتباط اهداف فردی، تیمی و بخش با دیدگاه شما به عنوان یک رهبر فناوری کمک می کنند. بر اساس گزارش وضعیت جهانی OKR ها ، 54 درصد از رهبران با بیش از سه سال تجربه OKR، خود را در توانایی خود در همسویی تیم ها عالی یا بالاتر از میانگین رتبه بندی کردند.

 

با به کارگیری یک ساختار آبشاری، OKRها به طور شفاف اهداف سطح بالا را به اهداف سطح تیمی تجزیه می کنند و از هماهنگی تلاش ها و همسویی وابستگی ها اطمینان حاصل می کنند. این امر به همکاری متقابل از طریق یک رویکرد مشترک برای اجرای استراتژیک تطبیقی ​​کمک شایانی می کند. تیم‌هایی با مهارت‌های مکمل هم می‌توانند از  OKR‌های مشترک یا آبشاری استفاده کنند تا به سمت اهداف مشترک تجمیع شوند و به نتایج هم افزایی منجر شوند که کسب‌وکار را به جلو سوق می‌دهد.

نرم‌افزار OKR – مرجعی برای ایجاد، مدیریت و ردیابی OKR‌های مشترک – می‌تواند تراز کردن را ساده کند. این به شما امکان می دهد OKR های مشترک و آبشاری را ایجاد، مدیریت و ردیابی کنید، و به صورت بصری نشان می دهد که چگونه این OKR ها در سازمان نفوذ می کنند.

برای دستیابی به سازگاری موثر سیستم و ساده سازی داده های OKR، نرم افزار OKR ضروری است. ویژگی‌هایی مانند گزارش‌های پیشرفت OKR و داشبوردهای عملکرد، بینش‌های عملی و مناسبی را در مورد OKR و KPI ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید سایر سیستم‌های داده سازمان را به نرم‌افزار OKR خود پیوند دهید تا به‌روزرسانی‌ها را خودکار کرده و داده‌ها را ادغام کنید. این می تواند به شما کمک کند یک نمای کلی از پیشرفت OKR خود ایجاد کنید. علاوه بر این، مدیریت OKR های خود در نرم افزار اختصاصی به این معنی است که می توانید به راحتی داده ها را از ابتکارات گذشته و حال بازیابی کنید و از برنامه ریزی استراتژیک، مشاهده داده ها و ابتکارات تحول دیجیتال بیشتر بهره ببرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *